جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تبریک شیخ شمس الدین محمد نهرو کسنزان حسینی ریاست بین المللی طریقت علیه قادریه کسنزانی به مناسبت عید سعید قربان

عید بر شما هزاران بار مبارک باد.

بسم الله الرحمن الرحیم

خدایا، رحمت فرست بر سرور ما محمد که وصف، وحی، رسالت و حکمت است و بر خاندان و یارانش سلام کن، سلام کردنی در شان و قدر او.

عید سعید قربان بر ما سایه گستراند که عید خداوند بزرگ است و خداوند آن را تعبیری از وحدت امت مصطفی( صلی الله تعالی علیه و آله و سلم) قرار داده است؛ اینچنین که همگی آنان بر زمین مرتفع عرفات ایستادند و از او خواستیم که به طور پراکنده اطرافمان جمع شوند و وحدتمان را در روش روحی بزرگمان و در انتشار محبت و صلح در میان تمامی امت­ها تقویت کند. ما به استقبال این عید سعید می­رویم و تنها کاری که می­توانیم انجام دهیم تبریک و تهنیت گفتن و دعوت­ خالصانه از امت دوستدار مصطفی، سرورمان محمد( صلی الله تعالی علیه و سلم)، خلفا، پیروان و دوستدارانمان در سرتاسر گیتی است. از خداوند متعال می­خواهم قدرتش را نمایان سازد و آن را به عراقی­ها و تمام مسلمانان بازگرداند. باشد که صلح و امنیت و پیروزی روشن را تحقق بخشد که او بر هر چه بخواهد تواناست. عید هزاران بار بر همگان مبارک باد.

خدایا، رحمت فرست بر سرور ما محمد که وصف، وحی، رسالت و حکمت است و بر خاندان و یارانش سلام کن، سلام کردنی در شان و قدر او.

شیخ شمس الدین محمد نهرو کسنزان حسینی

ریاست بین المللی طریقت علیه قادریه کسنزانی

20/7/2021 میلادی

10/ ذی الحجه/ 1441هجری

10/ ماه حج/ 1496 محمدی

تلگرام
WhatsApp
چاپ

الَّلهُمَّ صَلِّ على سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ ٱلوَصــفِ وَٱلوَحْيِ وَٱلرِّسَالَةِ وَٱلحِكْمَةِ وَعَلى آلِهِ وَصَحـبِهِ وَسَلِّمْ تَسليماً