جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اعتراض به ریاست طریقت علیه قادریه کسنزانی درمورد بیمارستان حسین در ناصریه

وَقِفُوهُمْ إِنَّهُمْ مَسْئُولُونَ

صدق الله العظیم.

آنان را نگه دارید که حتماً مورد بازپرسی قرار می‌گیرند.

خدایا، رحمت فرست بر سرور ما محمد که وصف، وحی، رسالت و حکمت است و بر خاندان و یارانش سلام کن، سلام کردنی در شان و قدر او.

مصیبت پشت مصیبت و فاجعه پشت دیگری، تا اینکه ترس بر عراقی­ها مستولی گشت و حفظ آرامش و امنیت سخت شد اما هیچ حرکت و قدرتی در جهان آفرینش جز به مشیت خداوند متعال و بزرگ وجود ندارد.

آتش بیمارستان حسین در ناصریه و تعیین مرکز درمان بیماران( کرونا) بلای سختی است که نشان می­دهد کشور به چه سطحی رسیده که جان مردم در صدها حادثه اسف بار به درآمد و در تمام دنیا چیزی مانند این سابقه ندارد. ما برای این حوادث مکرر و مشابه تنها دو دلیل می­بینیم و دلیل سومی وجود ندارد: یا دست فاسد و سارقی در کار است که دغدغه­اش کسب مال حرام حتی به قیمت جان بی­گناهان است یا دست قاتلی است که هدفش ترساندن مردم با محاسبات کثیف سیاسی و درهم­ریختن ورق­ها (ورق برگشتن) است. لعنت و شوربختی بر این دستان کثیف باد و خداوند آنان را بکشد. مطالبات مستمرمان را با دولت تجدید می­کنیم نه با دستگیری مجرمین یا حسابرسی مقصران امر پس از اینکه جان­ها گرفته شوند و مردم آزرده خاطر گردند؛ می­خواهیم دولت از قبل پیگیر هر کار ناشایستی باشد و از آن جلوگیری کند و چشمان هوشیار و مخلصی داشته باشد که افسار بدکاران را بکشد و ناخن­هایشان را از بن برکَنَد پیش از آن که به اجساد عراقی­ها دست یابند. در اینجا کوچکترین شکی نیست که دولت، هر دولتی که باشد می­تواند با امکانات و تجهیزات مخصوص خودش  ایمنی و امنیت را برای مردمانش فراهم آورد و این امر واجب و مسئولیتی است که برعهده­اش است. در پایان دستانمان را ملتمسانه به سوی خداوند سبحان و تعالی بالا می­بریم و از او می­خواهیم که قربانیان این حادثه دردناک را بیامرزد، به خانواده­هایشان صبر و آرامش عطا فرماید و به مجروحان شفای عاجل عنایت فرماید که هیچ حرکت و قدرتی در جهان آفرینش جز به مشیت خداوند متعال و بزرگ وجود ندارد.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

شیخ شمس الدین محمد نهرو کسنزان حسینی

ریاست بین المللی طریقت علیه قادریه کسنزانی

جولای 2021

تلگرام
WhatsApp
چاپ

الَّلهُمَّ صَلِّ على سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ ٱلوَصــفِ وَٱلوَحْيِ وَٱلرِّسَالَةِ وَٱلحِكْمَةِ وَعَلى آلِهِ وَصَحـبِهِ وَسَلِّمْ تَسليماً